REKLAMAČNÍ ŘÁD

Způsob provedení reklamace:
1. Vyplňte reklamační formulář - stáhnout ZDE.
2. Vyplněný formulář pošlete na email: info@kolibr.cz a jeho tištěnou verzi přiložte k reklamovanému zboží.
3. Zašlete výrobek na uvedenou „kontaktní adresu". Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace). Ke zboží přiložte kopii dokladu o koupi (paragon, faktura, záruční list, výpis z účtu...)
4. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol.
5. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
6. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena (dle požadavku kupujícího, který uvede v reklamačním formuláři).
7. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
8. Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.
9. Pokud výrobce poskytuje záruku delší, pak je uvedena u zboží v katalogu.
10. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Adresa pro zaslání zboží k reklamaci:
Alfa´95 BM, spol. s r.o.
Pastrnkova 43
615 00 Brno

Tel.: +420 602 163 001
e-mail: viktor.sapak@kolibr.cz

Přihlášení

Tato stránka používá cookies. Vice info